28 Mart 2013 Perşembe

Sağlıklı ve Kalıcı Zayıflamak : Vücudun şifresi Kitap Yorumu

ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ BAŞARISI
Selamlar Halil Bey (HALİL KARGULU);
Sitenizi görüp, 1-2 başarı hikayesi okuduktan sonra merak uyandırdı bende sisteminiz. Kaç saatimi sitenizi okumakla geçirdim şu an hiç bilmiyorum. Bildiğim tek şey okurken mantığımın İŞTE BUDUR demesi, kalbimin kıpır kıpır oynamasıdır. O gece nasıl sabahladığımı bilemeden kalkar kalmaz ilk işim soluğu kitapçıda almak oldu. Kitabınızı 2 günde neredeyse soluksuz okudum. Her ne kadar teorik bilgilerin anlatıldığı kısımlarda, anlattıklarınız sindirmekte zorlansam da genel olarak çok yalın, anlaşılır ve detaylı bir şekilde konunun bütününü anlatabilmeyi başarmış bir kitap hazırlamışsınız. Emeğinize sağlık…
Bugüne kadar hissettiğim ve mantığımla doğru kabul ettiğim tespitlerin birisi tarafından yorumlanması, çözümlenmesi, uygulanması ve sonuca ulaşılması, ayrıca bunun tek bir kişi tarafından değil de yüzlercesi tarafından başarıyla sonuçlandırılması, heyecanımı kat be kat arttırdı.

Hayata olumlu bakmayı ne zaman, nasıl öğrendim belki önemi yok. Ama şunu biliyorum ki olumlu bakmak ile sorunların üzerini kapatmayı çoğu zaman sanırım karıştırıyorum. Benim için önceliklerim sıralamasında bedenim nasıl olmuşsa olmuş listenin hep altlarında kalmış. Her ne kadar doğruları bilsek de yapamayız ya bazen, ben uzun zamandır bedenim ve ruhumun eş zamanlı ve uyumlu, mutlu ve huzurlu olmaları gerektiğini unutmuşum.
Kilolarımı önemsemeden de mutlu olmuş, bu kilolardan kurtulmam gerektiği fikrini gerçekten beynime emretmemiş, kazımamış veya başta da belirttiğim gibi belki de bunun bir sorun olduğunun farkında olup da üstünü kapatmış, görmezden gelmişim.
MEKTUBUN TAMAMI İÇİN TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder