28 Mart 2013 Perşembe

YENİ BİR HAYAT 2. SEZONA GİRERKEN... ZAYIFLAMA DİYETLERİ HAKKINDA BİLİNMEYENLER

NEREDEN NEREYE
Doğal beslendiğim için kilo aldığımı gevelemeye çalışan o çakma diyetisyen halt etmiş! Ben bir köylü çocuğuyum nİhayetinde. Burger King'lerde, MC Donalds'larda fast food ile beslenecek halim yok ya!
Adam ne demeye getirdiyse artık! Doğal beslenince kilo alıyorsan zayıflamak için doğal dengeyi bozmak mı gerekir! Düpedüz saçmalık! Hatta saçmalığın daniskası!
Bir de sonrasında verdiği diyet listesine ne demeli! Sessiz sedasız aldığım o listeyi kapıdan çıkar çıkmaz yırttım attım!
İyice oyuna getiriyor bunlar bizi!
31 yaşında 102 kiloyum. Ailemde herkes sırf bu yüzden evlenemediğimi söyler. Evde kalan tek bekar erkeğim. Benden küçük kardeşlerimin hepsi evlenmiş. Bense ne bedenen ne de ruhen kendimi evliliğe hazır hissetmiyorum.
Tüm bunlara rağmen kalkıp bir izdivaç programına katıldım.4 gün sonra terkettim programı. O programa katıldığıma öyle pişman oldum ki sonrasında...
Ben böyle mutluyum der gibi dursam da aslında kilolarım beni çok mutsuz ediyor. Hızlı kilo vermek istiyorum. Yurtdışındaki halamın oğlu gibi 4 ayda 48 kilo mesela... Ama nasıl?

Yeni Bir Hayat programı ilk finali gerçekleştirdi. Yeni Bir Hayat programının finalisti kaç kilo verdi? Yeni Bir Hayat 2.sezon ne zaman başlıyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder