18 Mart 2014 Salı

HK PERFORMANS GELİŞEREK ZAYIFLAMA SİSTEMİ-YORUMLAR



http://www.vucudunsifresi.com/tr-tr/iletisim.asp
HK PERFORMANS GELİŞEREK DEĞİŞİM
"HK Performans ile tanışana ve Halil beyle muhabbet edene kadar açıkçası  dengeli beslenme kavramına inanmış, hatayı hep kendimde bulmuştum. Çünkü bir hayli güçlü kahvaltı (gerçi peynir ve zeytin ancak peynir tuzlu ve tam yağlı, ayrıca miktar olarak da bir kibrit kutusu kadar değil, tabii birde özellikle hafta sonları simit var:))) ve akşam atıştırmalarını engelleyemediğim için problem bende diyordum. 2010 senesinde yani 45 yaşında çok mutlu idim. çünkü 56.5kg olmuştum. aslında üniversite yıllarında 50kg- idim ancak o kiloya düşemezsin, artık genç değilsin dediler, çevremdekiler..."

HK Performans Üyesi

Kiloluysanız her kafadan bir ses çıkar. Kimse sizi anlamaz ya da anlamak istemez. Anlayanlar zaten sizinle benzer psikolojiyi yaşayan, değilse geçmişte yaşamış olanlardır.

Kalıcı zayıflamak için atacağınız tek bir adım sizi başarıya götürebilir. HK Performans ailesine siz de katılın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder